İçişleri Bakanlığı ve Yeşilay, bağımlılıkla mücadele protokolü imzaladı

İçişleri Bakanlığı ile Türkiye Yeşilay Cemiyeti arasında, bağımlılıkla mücadele alanında işbirliği protokolü imzalandı.

Spor 236 kez okundu.

İçişleri Bakanlığı ve Yeşilay, bağımlılıkla mücadele protokolü imzaladı
Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Bakan Bolat: Tekstil ve giyim sektörü istihdam bakımından da birinci sırada

Bakan Bolat: Tekstil ve giyim sektörü istihdam bakımından da birinci sırada

24-06-2026 - Spor

İtalya Başbakanı Meloni: NATO'da Avrupa bileşeninin güçlendirilmesi gerekiyor

İtalya Başbakanı Meloni: NATO'da Avrupa bileşeninin güçlendirilmesi gerekiyor

24-06-2026 - Spor