Bursa'da ev alma hayaliyle biriktirilen 1 kilogram altın çöpe gitti
Bursa'nın Yıldırım ilçesinde, bir vatandaşın ev satın almak amacıyla biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altının, eşi tarafından yanlışlıkla çöpe atıldığı iddiası üzerine polis ve belediye ekiplerince arama çalışması başlatıldı.
Spor
11 kez okundu.
DİĞER HABERLER