Bursa'da ev alma hayaliyle biriktirilen 1 kilogram altın çöpe gitti

Bursa'nın Yıldırım ilçesinde, bir vatandaşın ev satın almak amacıyla biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altının, eşi tarafından yanlışlıkla çöpe atıldığı iddiası üzerine polis ve belediye ekiplerince arama çalışması başlatıldı.

Spor 11 kez okundu.

Bursa'da ev alma hayaliyle biriktirilen 1 kilogram altın çöpe gitti
Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
ABD ordusu: İran'ı havadan vurduk

ABD ordusu: İran'ı havadan vurduk

26-06-2026 - Spor

İBB Kültür AŞ yöneticisinin kaçırılmasıyla ilgili 10 şüpheli tutuklandı

İBB Kültür AŞ yöneticisinin kaçırılmasıyla ilgili 10 şüpheli tutuklandı

26-06-2026 - Spor