Bakan Işıkhan'dan 1 Mayıs mesajı

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü dolayısıyla mesaj paylaştı. Işıkhan, "Türkiye Yüzyılı idealimizi fikirden fiile dönüştürecek tüm yol arkadaşlarımızla birlikte gelecek hedeflerimize yürümeye ve işbirliği içerisinde çalışmaya devam edeceğiz" dedi.

Spor 76 kez okundu.

Bakan Işıkhan'dan 1 Mayıs mesajı
Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
İçişleri Bakanlığında Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında Güvenlik Toplantısı yapıldı

İçişleri Bakanlığında Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında Güvenlik Toplantısı yapıldı

22-06-2026 - Spor

Silifke Belediyesine yönelik soruşturmada Başkan Turgut ve 7 şüpheli tutuklandı

Silifke Belediyesine yönelik soruşturmada Başkan Turgut ve 7 şüpheli tutuklandı

22-06-2026 - Spor