Araştırma: Kızartma patates tüketimi tip 2 diyabet riskini yüzde 20 artırıyor

Yeni yayımlanan kapsamlı bir araştırma, kızartma patates tüketiminin tip 2 diyabet riskini ciddi oranda artırdığını ortaya koydu. Araştırmaya göre haftada üç kez kızartma patates yemek diyabet riskini yüzde 20, haftada beş kez tüketmek ise yüzde 27 oranında yükseltiyor.

Spor 337 kez okundu.

Araştırma: Kızartma patates tüketimi tip 2 diyabet riskini yüzde 20 artırıyor
Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
AK Parti'ye 3 milletvekili ve 7 belediye başkanı katıldı

AK Parti'ye 3 milletvekili ve 7 belediye başkanı katıldı

14-08-2026 - Spor

BM: Gazze'de geçen hafta İsrail saldırılarından yaklaşık 290 hane etkilendi

BM: Gazze'de geçen hafta İsrail saldırılarından yaklaşık 290 hane etkilendi

14-08-2026 - Spor