Görev başında kalp krizi geçiren polis memuru Kütahya'da son yolculuğuna uğurlandı
Bilecik'te görev başında geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybeden polis memuru Murat Bayırlı, memleketi Kütahya'da toprağa verildi.
Spor
28 kez okundu.
DİĞER HABERLER