TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, TÜBİTAK Fen Lisesi'nde eğitimlerini başarıyla tamamlayan öğrencilere diplomalarını verdi. Kacır, "İnanıyorum ki, burada sizlerle birlikte inşa ettiğimiz kültür, aldığınız nitelikli eğitim sizi geleceğe en iyi şekilde hazırladı. Sizler, bizim umudumuzsunuz" ifadelerini kullandı.

Spor 4 kez okundu.

TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi
Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Trump: Türkiye NATO'nun güçlü bir üyesi

Trump: Türkiye NATO'nun güçlü bir üyesi

24-06-2026 - Spor

Muğla'da iki kamyonet çarpıştı: 1 ölü

Muğla'da iki kamyonet çarpıştı: 1 ölü

24-06-2026 - Spor