TMO, hububat alımlarında ödemelere başladı
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisinin (TMO) 3 Haziran'da başlayan hububat alım sürecinde, ilk ödemeleri çiftçilerin hesaplarına bugün aktardığını belirtti.
Spor
4 kez okundu.
DİĞER HABERLER