Güney Kore'ye ait 8 gemi daha Hürmüz Boğazı'ndan çıkış yaptı

Hürmüz Boğazı'nın yeniden deniz trafiğine açılmasının ardından bölgede bekleyen Güney Kore bağlantılı 8 gemi daha boğazdan geçti.

Spor 4 kez okundu.

Güney Kore'ye ait 8 gemi daha Hürmüz Boğazı'ndan çıkış yaptı
Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Trump: Türkiye NATO'nun güçlü bir üyesi

Trump: Türkiye NATO'nun güçlü bir üyesi

24-06-2026 - Spor

Muğla'da iki kamyonet çarpıştı: 1 ölü

Muğla'da iki kamyonet çarpıştı: 1 ölü

24-06-2026 - Spor