'Depozitosu Olan Ambalajlar' uygulaması 1 Temmuz'da başlıyor

Depozitosu Olan Ambalajlar sistemi, atıkların geri dönüşüme kazandırılması ve doğal kaynak kullanımının azaltılması hedefiyle ülke genelinde uygulamaya geçecek. Depozitosu Olan Ambalajlar (DOA) uygulaması, 1 Temmuz 2026 itibarıyla Türkiye genelinde başlayacak.

Spor 80 kez okundu.

'Depozitosu Olan Ambalajlar' uygulaması 1 Temmuz'da başlıyor
Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Bakan Bolat: Tekstil ve giyim sektörü istihdam bakımından da birinci sırada

Bakan Bolat: Tekstil ve giyim sektörü istihdam bakımından da birinci sırada

24-06-2026 - Spor

İtalya Başbakanı Meloni: NATO'da Avrupa bileşeninin güçlendirilmesi gerekiyor

İtalya Başbakanı Meloni: NATO'da Avrupa bileşeninin güçlendirilmesi gerekiyor

24-06-2026 - Spor