Cevdet Yılmaz: Çalışanları daima merkeze aldık

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü dolayısıyla yayımladığı mesajda, hükümetleri döneminde çalışanları her zaman merkeze aldıklarını, haklarını gözeten ve emeği koruyan adımlar attıklarını belirtti.

Spor 76 kez okundu.

Cevdet Yılmaz: Çalışanları daima merkeze aldık
Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
İçişleri Bakanlığında Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında Güvenlik Toplantısı yapıldı

İçişleri Bakanlığında Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında Güvenlik Toplantısı yapıldı

22-06-2026 - Spor

Silifke Belediyesine yönelik soruşturmada Başkan Turgut ve 7 şüpheli tutuklandı

Silifke Belediyesine yönelik soruşturmada Başkan Turgut ve 7 şüpheli tutuklandı

22-06-2026 - Spor