Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Işıkhan, 1 Mayıs'ı işçilerle karşıladı

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nü gece mesaisindeki işçilerle karşıladı. Konuşmasında üretim ve istihdam konusunda gelinen başarıdan bahseden Işıkhan, 35 milyondan fazla vatandaşın iş gücüne katıldığını söyledi.

Spor 83 kez okundu.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Işıkhan, 1 Mayıs'ı işçilerle karşıladı
Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
İçişleri Bakanlığında Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında Güvenlik Toplantısı yapıldı

İçişleri Bakanlığında Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında Güvenlik Toplantısı yapıldı

22-06-2026 - Spor

Silifke Belediyesine yönelik soruşturmada Başkan Turgut ve 7 şüpheli tutuklandı

Silifke Belediyesine yönelik soruşturmada Başkan Turgut ve 7 şüpheli tutuklandı

22-06-2026 - Spor