11 Türk gemisi savaş sürecinde güvenli geçiş yaptı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek Körfez’den ayrıldığını duyurdu.

Spor 4 kez okundu.

11 Türk gemisi savaş sürecinde güvenli geçiş yaptı
Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
İçişleri Bakanlığında Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında Güvenlik Toplantısı yapıldı

İçişleri Bakanlığında Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında Güvenlik Toplantısı yapıldı

22-06-2026 - Spor

Silifke Belediyesine yönelik soruşturmada Başkan Turgut ve 7 şüpheli tutuklandı

Silifke Belediyesine yönelik soruşturmada Başkan Turgut ve 7 şüpheli tutuklandı

22-06-2026 - Spor