11 Türk gemisi Hürmüz Boğazını güvenle geçti
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek Körfez’den ayrıldığını duyurdu.
Spor
4 kez okundu.
DİĞER HABERLER