Tura Türk
HV
27 HAZİRAN Cumartesi 15:06

Bursa'da ev alma hayaliyle biriktirilen 1 kilogram altın çöpe gitti

Bursa'nın Yıldırım ilçesinde, bir vatandaşın ev satın almak amacıyla biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altının, eşi tarafından yanlışlıkla çöpe atıldığı iddiası üzerine polis ve belediye ekiplerince arama çalışması başlatıldı.

Spor
Bursa'da ev alma hayaliyle biriktirilen 1 kilogram altın çöpe gitti
Emircan MERALEmircan MERAL

Genel Yayın Yönetmeni

YORUMLAR