Tura Türk
HV
25 HAZİRAN Perşembe 01:56

İçişleri Bakanlığı ve Yeşilay, bağımlılıkla mücadele protokolü imzaladı

İçişleri Bakanlığı ile Türkiye Yeşilay Cemiyeti arasında, bağımlılıkla mücadele alanında işbirliği protokolü imzalandı.

Spor
İçişleri Bakanlığı ve Yeşilay, bağımlılıkla mücadele protokolü imzaladı
Emircan MERALEmircan MERAL

Genel Yayın Yönetmeni

YORUMLAR