Tura Türk
HV
11 HAZİRAN Perşembe 20:06

10 yıllık diyaliz süreci nakille son buldu

Erzurum'da 10 yıldır evde diyaliz tedavisi gören 65 yaşındaki Meryem Sari, kadavradan nakledilen böbrekle yeniden sağlığına kavuşmanın ve yıllardır bağlı kaldığı diyaliz cihazından kurtulmanın sevincini yaşıyor.

Spor
10 yıllık diyaliz süreci nakille son buldu
Emircan MERALEmircan MERAL

Genel Yayın Yönetmeni

YORUMLAR