google.com, pub-5635234458637791, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Bakan Uraloğlu: Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki gemilerimiz emniyetle çıkış yaptı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki gelişmeleri ilk andan itibaren anbean takip ettiklerini belirterek, "26 Haziran 2026 itibarıyla bölgede bekleyen gemilerimizin tamamı emniyetle çıkış yapmıştır." ifadesini kullandı.

Spor - 26-06-2026 18:50

Günün Diğer Haberleri