google.com, pub-5635234458637791, DIRECT, f08c47fec0942fa0

11 Türk gemisi savaş sürecinde güvenli geçiş yaptı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek Körfez’den ayrıldığını duyurdu.

Spor - 23-06-2026 10:35

Günün Diğer Haberleri